FANDOM

Італійська армія
Italiano ЕмблСухопВійськ
Країна
Icon Italy
Італія
Ігри Medal of Honor: Allied Assault Breakthrough
Medal of Honor: Allied Assault Breakthrough
Поява Протистояння на каналі в Бізерті.
Командири Головнокомандувас Беніто Муссоліні (Benito Mussolini )
Рід військ Сухопутні війська
Зброя Дивись нижче розділ Зброя

Історія

Історія італійської армії сходить до об'єднання Італії в 1850-х і 1860-х років. Армія боролася в ході колоніальних війн в Китаї та Лівії (1911–1912), в північній Італії проти Австро-Угорської імперії під час Першої світової війни, напередодні Другої світової війни в Абіссінії, та у Другій світовій війні в Албанії, Греції, Північній Африці, Росії та самій Італії.

У грі нас цікавить Італійська кампанія

Італі́йська кампа́нія (1943–1945) — військова кампанія збройних сил США, Великої Британії і їхніх союзників проти військ Німеччини і Італії під час Другої світової війни з метою розгрому і виведення Італії з війни та захоплення її території. Кампанія почалася в липні 1943 року, із вторгнення на Сицилію, кінцем воєнних дій вважається капітуляція німецьких військ у північній Італії в травні 1945 року.

Плани сторін

В 1943 році Італія опинилася у важкому становищі. Крім розгрому на Східному фронті під час Сталінградської битви, італійські війська зазнали важкої поразки в Східній і Північній Африці, втратили всі свої африканські колонії і опинилися перед загрозою вторгнення в країну англо-американських військ.

Італійські війська перебували в деморалізованому стані і мали низький бойовий потенціал. У зв'язку з сприятливою обстановкою Великобританія, США і їх союзники прийняли рішення провести висадку в Італії, остаточно розгромити італійську армію і вивести Італію з війни.

У розробці та проведенні військових операцій брали участь такі воєначальники, як Гаролд Александер, Бернард Монтгомері, Марк Вейн Кларк, Дуайт Ейзенхауер, Джордж Паттон.

Німецькими військами в Італії командували Альберт Кессельрінг і Генріх фон Фітингоф.

Бойові дії

Італієць Хаскі 001

Італійський солдат біля збитого планера, Сицилія, Операція "Хаскі"

Італійська компанія почалася з вторгнення союзників на Сицилію 10 липня 1943 року. Сицилійська операція закінчилася розгромом італійських і німецьких військ, і дала союзникам необхідний досвід у проведенні висадки з моря, веденні спільних операцій і масового використання повітряного десанту.

3 вересня 1943 року почалася висадка в Південній Італії. Основні дії відбувалися в Салерно, Калабрії і Таранто. До середини січня 1944 року союзникам вдалося прорвати «Лінію Вольтурно», «Лінію Барбара» і «Лінію Бернхардта».

2 грудня 1943 німці здійснили успішний авіаційний наліт на Барі. Всього за 20 хвилин люфтваффе зуміли потопити 17 вантажних суден союзників і пошкодити ще 6. Наліт на Барі був прозваний «європейським Перл-Гарбором», оскільки ніколи більше за Другу світову війну, за винятком нальоту на Перл-Гарбор, не було потоплено одним ударом таку кількість судів. Через значні втрат провіанту, персоналу та боєприпасів Італійська кампанія союзників була призупинена.

Наступний етап Італійської кампанії став для союзних армій виснажливою​, важкою боротьбою проти вмілого і досвідченого противника, яка ховався за добре спланованими укріпленнями на місцевості, що підходить для оборони і зовсім не підходила для наступу («Зимова лінія»).

Битва при Монте-Кассіно (17 січня — 19 травня 1944) — серія з чотирьох кровопролитних битв, в результаті яких війська союзників з великими втратами прорвали лінію німецьких укріплень. Потім союзники почали наступ на Рим, і визволили його 4 червня 1944 року.

В серпні 1944 року союзні війська досягли Флоренції і нової лінії оборони («Готська лінія»), яку вони подолають до весни 1945 року.

Результати

Італійська кампанія завершилася визволенням Північної Італії. 28 квітня 1945 року партизани схопили і стратили Беніто Муссоліні.

29 квітня генерал Генріх фон Фітингоф підписав договір про капітуляцію німецьких військ на території Італії. 8 травня 1945 року вся територія Італії була звільнена військами союзників.

Загальні втрати союзних військ (включаючи поранених і зниклих безвісти) в кампанії склали близько 320 тис. осіб, у країн Осі — близько 658 тис. чоловік. Ніяка інша кампанія у Західній Європі не коштувала воюючим сторонам дорожче Італійської кампанії, за кількістю загиблих і поранених солдатів.

У грі

З італійцями ми стикаємося ще в Північній Африці, на каналі в Бізерті, де вони є основними антагоністами головного героя. З ними боротьба ведеться до кінця гри.

Medal of Honor: Vanguard

Вони не були головним ворогом в кампанії, тому що вони з'являються тільки в першій місії. Вони мають озброєння, аналогічне Ваффен СС, проте дуже повільні і не такі небезпечні, як німці. Однак, вони завжди приходять у великих групах.

Зброя

Італійці добре озброєні, але набагато гірше підготовлені і мають гірші реакції у порівнянні з Ваффен-СС і хір одиниць, що зустрічаються пізніше в іграх.

Цікаво

  • У грі Medal of Honor: Airborne італійські піхотинці замінені на італійських чорносорочечників (фашистські загони партії Муссоліні).
  • У Vanguard, вони використовували німецьку зброю, а не власного італійського виробництва. Тим не менш, це історично точно, бо німці та італійці були союзниками, часто вдавалися до обміну зброї і ресурсів.
  • Уніформа італійців в іграх є дуже неточною.

Виноски

Випадкова вікі