FANDOM

4 ХаскиСицилия 021 Джип

На отакому шикарному джипі Вам належить доїхати до італійського аеродрома

4 ХаскиСицилия 022 Джип
THE AIRFIELD AT CALTAGIRONE
5 Аеродром 001 ДеЛізл Вхід

Це мета Вашого завдання — Аеродром в Кальтаджироні

Загальний анонс

Аеродром в Кальтаджироні друге завдання після завдання Приземлення планера в італійській місії гри Medal of Honor: Allied Assault Breakthrough

Як зазвичай, загін після бою біля планера розгубився десь по дорозі, тому вам з лейтенантом доведеться робити все вдвох, не рахуючи джипа :0).

До аеродрому

Біжіть по дорозі. Спочатку ви зустрінете будиночок, набитий італійцями. Далі буде кулеметне гніздо — з ним доведеться попітніти. Штурмувати доведеться в лоб, а укриттів поблизу, крім самотнього валуна, немає.

Пройшовши ще трохи, ви натрапите на табір з радіовежею. Замінуйте її і сідайте в джип.

Вам належить весела прогулянка. Крутіть головою і стріляйте у все підозріле, благо нескінченні патрони. Спочатку вас будуть притискати дві вантажівки, потім піхота в будинках і на дорозі. Коли ви доїдете до бази, залишать вас на самоті.

Дійшовши до входу в ворота аеродрому, на Вас чекає сюрприз: з рук доброго лейтенанта Філіпса Ви отримуєте цікавенну англійську гвинтівку DeLisle carbine. У гвинтівки встроєний глушник. Зате перезарядка не супер. І економте набої: із жодної з італійських ружбайок набої Вам не підходять.

На аеродромі

На базі рухайтеся вправо, тихенько знімаючи вартових.

Medal of Honor Allied Assault Breakthrough - Airfield At Caltagirone (Part 6) Walkthrough13:15

Medal of Honor Allied Assault Breakthrough - Airfield At Caltagirone (Part 6) Walkthrough

Дійшовши до ангарів, уникаючи прожекторів, заходьте всередину і приведіть в несправний стан два літаки.

Далі буде зварювальник біля машини, їдальня з банками тушняку і качалкою, за нею казарма зі сплячими солдатами. Прокрастися мимо непомітно не вдасться, тому починайте стріляти, поки всі сплять [1].

В наступному приміщенні натовп фашистів уважно дивиться якусь лекцію. Можна завадити процесу навчання і забіжіть в бічну кімнату за аптечкою.

Вибігайте на злітне поле праворуч, і, зробивши диверсію, виходьте через двері. Піднімайтеся по дерев'яних сходах нагору і візьміть кулемет за склом.

Тепер можна підняти тривогу. Як тільки прозвучить сигнал, табір наповниться солдатами. Не вступаючи в затяжні бої, біжіть до нововиявлених воріт — до джипа, що давно на вас чекає.

Цікаво

  • З кулеметних веж стріляють влучно, не вважаючи на віддаль. Отже, тільки блимнув промінчик прожектора, ховайтесь аж бігом, бо пошинкують на равіолі.
  • Як би влучно Ви не стріляли, якщо стріляти постійно, патронів НЕ вистачить до кінця місії. Перевірено. Отже, порада,в ближньому бою сміливо бийте прикладом і рукояттю пістолета, інакше в критичний момент залишитеся без набоїв у магазинах.
  • В самому кінці завдання головний герой потрапляє в кімнату керівника польотів, де має передати по рації сигнал тривоги (щоб спонукати пошкоджені бомбардувальники Ю-87 "Штука" на зліт для їх кінцевого знищення. У цій же кімнаті під склом він отримує цінний подарунок у вигляді кулемета, дуже схожого на Vickers-Berthier. Відкіля англійський кулемет узявся за склом в кімнаті керівника польотів фашистського аеродрому в Італійській Сицилії, знають хіба автори гри.

Виноски

  1. А коли прокинуться, припиняйте дурну стрілянину, зближайтеся з супротивником і лупіть щосили прикладом, інакше не вистачить ніяких набоїв, і Ви безславно покладете буйну голову на фашистському летовищі.

Випадкова вікі