Fandom

Вікі Медаль за Честь

Анціо

121стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
БАР 401.png

У цьому завданні нам знову доступний англійський БАР

Анціо — передостаннє завдання гри Medal of Honor: Allied Assault Breakthrough .

Проходження

Отже. Ми біля залізниці із завданням знищити батарею К5 і зупинити колону з боєприпасами.

10 Анціо 002 ПідривМашини.png

Підрив головної машини конвою

Встановлюємо детонатор на місці, підсвіченому червоним маркером, і спускаємося до дороги. На камінь закладаємо міну і повертаємося назад. Чекаємо, коли головна машина конвою порівняється з місцем установки міни, і натискаємо важіль детонатора.

Проходження Medal of Honor Allied Assault Breakthrough 10 - Анціо15:12

Проходження Medal of Honor Allied Assault Breakthrough 10 - Анціо

Вступаємо в бій з охороною колони і, коли всі солдати ворога будуть лежати нерухомо, підриваємо автомобілі, що залишилися, по черзі.

Заходимо в будинок. В комірчині під сходами, що вели на другий поверх, лежить мала аптечка. Піднімаємося на другий поверх. У кімнаті перед сходами зі столу забираємо карту. В цьому ж приміщенні, біля дзеркала можна підібрати велику аптечку.

Будьте обережні. З вулиці, через вікно, противник буде намагатися нас підстрелити. В кімнаті навпроти лежать патрони для кулемета, також там присутні два солдати.

За третіми дверима по коридору - патрони до гвинтівки і ще пара бійців.

Найдальші двері виведуть нас на балкон. Якщо пройти по ньому до кінця, підберемо заряди до гранатомета.

Повертаємося в кімнату з коморою і через двері виходимо на вулицю.

По дорозі потрібно дістатися до першої К5, але це зробити непросто. Дорога сильно охороняється. На підступах до знаряддю, атака противника буде дуже потужною і слід скористатися зенітним кулеметом.

Ми на позиції. Мінуємо знаряддя в зазначених місцях. Далі через вагони прямуємо до початку складу, де сідаємо в рейковий танк.

Рухаючись по залізниці, звертайте увагу на будинки і вежі. У них, як правило, сидять гранатометники - їх треба знищувати в першу чергу. Міст над залізком охороняється самохідкою, знищити її або вона знищить наш танк. Коли дорога піде під ухил, треба буде встигнути вистрибнути з танка, інакше загинете. Некерований танк вріжеться в склад і вибухне. Ланцюговою реакцією почне руйнуватися вся позиція. Завдання виконано. Рівень завершений.

Виноски

Випадкова вікі