Fandom

Вікі Медаль за Честь

Битва за перевал Кассерін 1

121стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
1 ПрохідКесельрінг 001.png

Початок операції Факел. Ввідний інструктаж

Операція "Факел"

Рівень 1.

Проходження першого завдання Прохід Кассерін

Вискакуємо з джипа і вступаємо в бій з наступаючими німцями, їх не дуже багато, так що впоратися з ними не складе особливої праці. Єдина незручність — піщана буря, що різко знижує видимість. По Вам стріляють, а ворога видно лише, коли наблизишся впритул.

Далі слідуємо за вказівками компаса і добираємося до першої лінії колючого дроту, де нас зустрічає ще одна група недобитих фашистів, що ховаються в окопах. Розбираємося з ними тими ж кардинальними методами, що і до цього, тобто гвинтівка, автомат і граната.

Прохождение Medal of Honor Allied Assault Breakthrough 1 - Битва на Кассерине20:23

Прохождение Medal of Honor Allied Assault Breakthrough 1 - Битва на Кассерине

До речі, враховуючи досвід попередніх частин гри, гвинтівка тут краще, оскільки відстані великі, а убивча сила і точність гвинтівки виграє перед автоматом. Якщо зі здоров'ям не дуже добре, то біля розбитої вантажівки лежить велика аптечка. Після того, як з противником закінчено, йдемо в ліву частину карти, де в дротяному загородженні є прохід до другої лінії. Там на вас чекає "Комітет по урочистій зустрічі" в особі кількох солдатів Вермахту. [1] Рухаємося далі. Перед колючкою - ще одна лінія траншей, добиваємо тих, хто в ній залишився, і підбираємо базуку. [2] Вилазимо з траншеї і біжимо до союзного танка. Командир танка каже, що його екіпажу вдалося пошкодити "Тигр", що стоїть попереду.

1 ПрохідКесельрінг 005 В танку.png

В танку доступні як гармата, так і кулемет

Рухаємося далі і моя порада: якомога швидше сісти в танк, той, який трохи зіпсували союзники, бо відразу навпроти намалюється ще один. Його найкраще знищити з танкової гармати (базука нагоді ще стане дещо пізніше) і попутно розстріляйте вантажівку з солдатами, що вже під'їжджає, можна з кулемета, а можна з гармати, кому як подобається.

Попереду дорога, по ній належить дістатися до укріпленого посту, який обладнаний кулеметними гніздами, бункером і, до купи, ще одним танком. Враховуючи, що в нашому танку боєзапас величезний, на цю проблему багато часу не піде. Ось тут додають ще одне завдання: потрібно відкрити ворота, які перекривають дорогу.

Вибираємося з танка і пірнаємо в хід повідомлення, що знаходиться ліворуч від дороги. За нього потрібно дістатися до дверей, що вели в бункер. В бункері відразу вирушаємо в лівий коридор і сходами піднімаємося на верхню частину, знаходимо там пульт управління і натискаємо на важіль. Ворота відкриваються. У головній кімнаті бункера можна поповнити запас здоров'я (на столі лежить велика аптечка), на збройової стійці підібрати гранату та 10 патронів до гвинтівки. Повертаємося до танка і на ньому рухаємося далі по відкрився шляху, попутно відправляючи на той світ всіх нехороших дядьків у піщаній формі. Можна висаджуватися з танка час від часу і зібрати все, що від них залишилося. Поїздка на танку буде недовгою. Далі дорогу перекриває ще один танк, його, звичайно, теж треба знищити. Покінчивши з ним, вибираємося з вже не потрібного нам танка і йдемо далі. Потрапляємо як раз на позицію зенітної артилерії. Тут треба просто зачистити зону від усього живого і нічого більше.

Просуваємося вперед і добираємося до лінії траншей, по ній нам потрібно дістатися до чергового бункера, біля якого голос за кадром повідомить, що в цьому бункері треба знищити засоби комунікації і знайти документи.

Входимо в бункер. Піднімаємося вгору по сходах і потрапляємо на першу кулеметну точку, де доб'ємо двох кулеметників. Далі по коридору потрапляємо на 2-ий практично таку ж кімнату і, відкривши двостулкові двері, опиняємося в радіорубці. Тут, убивши 2-х охоронців, знищуємо радіостанції, бункер залишився без зв'язку. Біжимо далі коридорами, стикаючись час від часу з охороною, і ноги нас виносять на третю кулеметну точку. Зовні нас намагаються розстріляти кілька солдатів противника, з ними краще розправитися за допомогою кулемета. На столі лежать документи, які треба забрати (бункер обшуканий). Через двері вибираємося назовні і, пройшовши трохи по дорозі, зустрічаємося з союзниками. Разом з ними вирушаємо далі по проходу Кассерін.

Виноски

  1. Москалі б порадили тут наступне: Тиснемо зубами стрічку безкозирки і з криками: "За Батьківщину! За Сталіна!" - тиснемо на спусковий гачок, поки всі вороги не попадають, корчачись в передсмертній агонії.
  2. На жаль, у неї всього один заряд.

Випадкова вікі