FANDOM

Medal of Honor Allied Assault Breakthrough - Kasserine Pass Part II (Part 2) Walkthrough12:24

Medal of Honor Allied Assault Breakthrough - Kasserine Pass Part II (Part 2) Walkthrough

Проходження місії

Займемося ворожою артилерією

Біжіть на допомогу союзникам.

2 ПрохідКассельрінг 002.png

Розібравшись з німцями, піднімайтеся вгору по дорозі. Не намагайтеся перебити всіх фриців здалеку — вони постійно відроджуються. Нагорі обшукайте намети і старанно проходьте до мінному полю. Щоб пройти його, використовуйте міношукач (кнопка 5). Він вказує наявність / відсутність мін за допомогою звукового сигналу і щкали — чим ближче міна, тим голосніше звук. Далі будуть три гармати. Розстрілюйте охорону у першої і сідайте за гармату. Нею підбийте дві гармати, що залишилися, перебийте солдатів. Біжіть на іншу сторону обриву через міст. Там ви знайдете снайперську гвинтівку та набої до неї.

Супровід колони

Спускайтеся вниз до танків, що під'їхали. Тепер у вас нове завдання — супроводжувати колону. Стрибайте на броню першого танка і з снайперки знімайте піхоту [1]. Найбільшу проблему створять кулеметники і артилеристи. Їх знищувати в першу чергу.

У підземному складі

Доїхавши до дотів, танк зашкодить гусеницю, і, доки інженери будуть правити траки, вас відправлять знищити підземний склад.

Забігайте в двері найближчого бункера. По тунелях ви дістанетеся до складу. У самому приміщенні з мінами ви зустрінете серйозний опір. Спочатку грунтовно закидайте гранатами склад, а потім заходьте всередину. Встановивши вибухівку, вибігайте назад. У місці, де зустрінете німців, біжіть у двері прямо — там буде підйом на поверхню.

Вилазьте і дочекайтеся, поки весь комплекс, злетить у повітря.

Виноски

  1. Я проходив пішки в ар'єргарді загону. Тоді добре видно, звідки стріляють вороги

Випадкова вікі