Fandom

Вікі Медаль за Честь

Бізертінська гавань

121стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Клаус 406.png

Клаус дає останні настанови перед портом

Опинившись на базі, йдіть в будинок праворуч. Піднімайтеся на другий поверх і пред'явіть документи охоронцеві. Почекайте, поки він відвернеться, і стріляйте в потилицю. Заходьте кімнату і беріть нове посвідчення.
Прохождение Medal of Honor Allied Assault Breakthrough 4 - Нападение на Пёрл-Харбор19:14

Прохождение Medal of Honor Allied Assault Breakthrough 4 - Нападение на Пёрл-Харбор

Виходьте з будівлі і покажіть документи вартовому біля воріт. Офіцерові він відмовити не зможе і відкриє ворота.

Піднімайтеся на корабель і, пред'являючи документи чатовим, спускайтеся в трюм. У кімнаті праворуч перестріляйте офіцерів, хапайте зі столу папери і MP-40. Біжіть вниз, раніше зачинені двері. В одній з кімнат ви виявите вибухівку. Візьміть з собою — стане у нагоді. Рухайтеся далі.

Дійшовши до генераторів, встановлюйте заряди і біжіть назад. Біля сходів будьте обережні — нагорі засідка. Спочатку киньте пару гранат, а вже потім піднімайтеся.

Коли ви дійдете до дверей, станеться вибух. Зачекайте, поки включиться аварійне освітлення, і продовжуйте рухатися. По тунелях (іноді зрозуміти, куди лізти, взагалі неможливо — нагромадження ящиків, уламків і т. п., що зовсім збиває з пантелику) ви вилізете назовні.

Розберіться з охороною , що приїхала, і заходьте в будинок. Через нього ви потрапите на вулицю. У довгому провулку на балконі навпроти встановлений кулемет. Штурмувати в лоб безглуздо, тому, ховаючись за ящиками, тихенько зніміть кулеметника з гвинтівки. Через пару провулків ви вийдете на колегу. Він нічого цікавого не скаже, та ще наб'ється в попутники. Біжіть далі, до площі. Там вас чекає натовп фриців, причому частина з них озброєна фаустпатронами. Відразу киньте пару гранат, а потім, ховаючись за ящиками, з гвинтівки підстрелите гранатометників. Коли на площі все завмре, притискаючись до лівої стінки, рухайтеся далі. Будьте обережні, на дахах сидить багато снайперів. Коли впаде останній ворог, місія автоматично завершиться.

Глюки

  • На нижньому рівні судна у італійського бійця випадає гвинтівка Carcano. Гравець перед тим підбирає пачку гвинтівочних набоїв. В моїй версії гри гвинтівка «пропадає», так, як нібито її підібрали, проте в арсеналі протагоніста не з'являється. А патрони для гвинтівки діваються не зрозуміло куди. Відмахуватися від ворогів, що насідають, з одним Хай-Стандартом і MP-40, коли тобі протистоять вороги з гвинтівками і набої не поповнюються, вкрай сумно.
  • Дещо веселіше стає, коли на вулицях тунісського міста все ж вдається підібрати німецький карабін Маузер Kar98K, але життя героя до цього моменту лишається на кілька поділок.
  • Не звертайте увагу на підпис до відео. Це від моцних знань московських школярів в географії: їм шо Пьорл-Харбор, шо Пьорл-Поїнт один флаг.

Виноски

Випадкова вікі