Fandom

Вікі Медаль за Честь

Бізертінський канал

121стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
3 Гавань 001.png

Вибухівка під стіною. Обережно

Вислухавши настанови командира, біжіть на причал і залазьте в човен. На ньому ви дістанетеся до протилежного берега (по дорозі не забувайте відстрілювати німців).

Біжіть до кінця причалу, знищуйте ворогів, що залишилися в живих, і закладайте вибухівку під стінку.

Всередині приміщення звільніть бранців (ключі на столі) і хапайте зброю, що лежить на столі поряд [1]. З проходу на вас попре натовп німців — допомога союзників доведеться цілком доречною.

Вибігайте у двір і, підстреливши кулеметника, відразу киньте туди дві гранати. До кулемета спробує прорватися ще парочка солдатів, а цього допустити не можна.

Прохождение Medal of Honor Allied Assault Breakthrough 3 - Канал Бизерты14:33

Прохождение Medal of Honor Allied Assault Breakthrough 3 - Канал Бизерты

Піднімайтеся вгору по сходах. На верандах вас чекають дуже напружені бої. Найгірше брак патронів — бережіть боєприпаси.

Дійшовши до дворика, розберіться зверху з фріцами і спускайтеся вниз.

Обшукавши тіла, заходьте у приміщення, де містилися полонені. Тепер біжіть на вулицю і сідайте за кулемет. Відбивши атаку, йдіть туди, звідки приїхала вантажівка.

Біля мосту розберіться з охороною (заради інтересу можете постріляти з міномета), біжіть ліворуч по двориках. Там ви знайдете потрібну людину.

Слідуйте за ним. Коли він зупиняється, стійте на місці і чекайте сигналу. Дійшовши до кута, ви потрапите в засідку. Бігом у хату. З неї потрапите на дах, до замкнених дверей.

Поки союзник порпається із замком (може, простіше було виламати?), треба захищати його життя.

Атаки йдуть з двох сторін поперемінно. Відобразити їх не так і складно, лише б вистачило патронів.

У мене до кінця залишилося лише два патрона в пістолеті. Забігши всередину, опустіть засув і йдіть в кімнату за німецькою уніформою.

Виноски

  1. Зброя вам дуже знадобиться. Розходуйте набої вкрай економно. Я догрався до того, що відбивався голіруч гранатою і прикладом.

Випадкова вікі