Fandom

Вікі Медаль за Честь

Вілсон (Allied Assault)

121стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share

Вілсон може означати:

Medal of Honor: Allied Assault

Вілсон був членом загону, куди входив і лейтенант Майк Пауелл, воїн з 1 -го батальйону рейнджерів.

Біографія

Вілсон був членом загону солдатів під командуванням капітана Річардса, направлених на здійснення рятувальної місії. Окремо від решти батальйону рейнджерів, вони направлялися, щоб врятувати SAS агента майора Джека Грілло і допомогти йому у виконанні його попередньої місії, в ході якої було слід знищити 88 мм батареї ППО-Флак поблизу Aрзю-Харбор.

Для цього Річардс придбав дві вантажівки Opel, щоб проникнути в місто.

На жаль, після інциденту на контрольно-пропускному пункті просто перед містом загін був змушений йти пішки, оскільки вантажівки були знищені. У передмісті, власне, вони потрапили в засідку, на кулеметника MG42 і кількох солдатів Африканського корпусу, в тому числі озбрєних Panzerschreck'ом.

Коли лейтенант Пауелл знищив кулеметника MG42, Вілсон пішов в будівлю за ним, де Пауелл зміг використати укомплектований кулемет проти німців.

Капітан Річардс і рядовий Томас були вбиті незабаром після цього, і Вілсон сказав Пауеллові продовжувати і пообіцяв прикрити його.

Хоча він, можливо, і пережив першу засідку, в ході якої поліг мало не весь загін Річардса, подальша його доля залишається невідомою.

Виноски

Випадкова вікі