FANDOM

1 СвітФакела 08.PNG

Ген, до свободи!

ГріллоДокум.png

Документи майора

Джек Грілло — персонаж Medal of Honor: Allied Assault. Майор британського спецназу SAS.

Історія персонажа

1 СвітФакела 24.png

А ось і майор на обіцяному джипі.

Рання історія Грілло ніколи не уточнюється, але полковник Харгрув сказав, що він знав Грілло за рік до місії Майка Пауелла. Грілло був відправлений саботувати артилерію в Arzew, Арзю, що в Північній Африці, а потім мав би увімкнути маяк. На жаль, він був узятий в полон німцями, і документи, і вибухові речовини були вилучені.

Майор Грілло потрапив у полон під час виконання завдання в Алжирі в 1942 році. Дізнавшись про цінність бранця, німці вирішили перевезти його у Берлін для ґрунтовного допиту.

7 листопада 1942 року група американців на чолі з капітаном Річардсом вирушила в Арзю, де тимчасово утримувався Грілло. До неї увійшов і лейтенант Майк Пауелл — головний герой гри. Однак рейнджери потрапили в засідку і в живих залишився лише Пауелл. Саме йому довелося звільняти майора і виконувати подальше завдання. Грілло і Пауелл вирушили в фортецю, де знаходилася вибухівка, а потім знищили берегові гармати Flak 88. Після Грілло попрямував в автопарк за транспортом, а Пауелл у танкове ремонтне депо знищувати бронетехніку. Коли Майк виконав своє завдання, Грілло підібрав його і разом на джипі вони подалися на аеродром, де, знищивши кілька літаків, попрямували до маяка. Коли Пауелл подав сигнал з маяка, Джек евакуював його.

Майор Грілло був вражений проведенням операцією Пауеллом і тим, що він чудово впорався з саботажем і диверсіями в тилу ворога. Саме Грілло рекомендував Майка на проведення наступної операції.

Загибель

2 ЗнищУ529 01.png

Майор Грілло: за мить до загибелі

Майор Джек Грілло загинув від пострілу снайпера. 12 лютого 1943 року на базі німецького флоту в Тронхейм (Норвегія) майор працював під прикриттям, як офіцер флоту. Він мав впустити Майка на територію бази. Швидше за все снайпер цілив у головного героя, але потрапив у Майора Грілло. Хоча, можливо, охоронць просто запідозрив зраду.

Перед смертю Грілло встиг сказати
- Пауелл, продовжуй без мене!"- і відразу ж помер.

Виноски

Випадкова вікі