FANDOM

Джон Бейкер
Baker (AAB)
Присутній в "Medal of Honor: Allied Assault Breakthrough
Medal of Honor: Heroes"
Спеціальність десантник, стрілець, в деяких місіях виконує диверсійні функції в тилу ворога
Звання сержант
Служба
Icon USA
1ша бтд армії США
Перша поява Від початку і до кінця Medal of Honor: Allied Assault Breakthrough
Улюблена зброя Вся зброя, доступна в Medal of Honor: Allied Assault Breakthrough
Статус Головний герой Medal of Honor: Allied Assault Breakthrough, живий

Сержант армії США Джон Бейкер — головний герой доповнення до гри Medal of Honor: Allied Assault Breakthrough

Битва за прохід Кассерін (1 та 2)

Вперше ми спостерігаємо за головним героєм, що їде тунісською пустелею на задньому сидінні армійського американського джипа і отримує останні настанови свого командира.

У 1943 році Бейкер в умовах сильної піщаної бурі допомагає прорвати лінію оборони французьких військ Віші в Тунісі. Його підрозділ діє проти об'єднаних французько-німецьких військ у складі американського десантного корпусу під командуванням генерала Уатерса.

1 ПрохідКесельрінг 005 В танку

В танку доступні як гармата, так і кулемет

У ході боїв за прохід Кассерін протагоніст діє як на поверхні африканської пустелі, так і в підземних комунікаціях вермахту та вішісської Франції. Використовує як усі види доступної стрілецької зброї, так і захоплений німецький танк, протитанкові та протиповітряні гармати військ Осі, стаціонарні кулемети, захоплені у ворога.

Фортеця Бізерта

Потім він відправився в човні Бізертінського каналу і зумів звільнити з полону групу десантників - англійців. Складні бої всередині фортеці додатково ускладнювалися постійним браком набоїв.

Після звільнення бранців Бейкер має зустрітися з таємним агентом на ім'я Клаус Нефлер‎‎. Обидва втікають містом з фортеці, добувають мундири італійських офіцерів і фальшиві документи. Вантажівкою доїжджають до німецького порту, де розділяються. Бейкер мусить підірвати німецьке судно, пришвартоване в гавані, а Нефлер за той час повинен подбати про транспорт для швидкого і безпечного покидання міста.

Саботаж в гавані Carierre

Клаус 406

Клаус дає останні настанови перед портом

З фортеці Бізерта, Клаус і Джон відправився в Пойнт Carierre. Це німецький порт ни сицілійському узбережжі. Клаус Нефлер має діставити вантажівкою Бейкера до входу в порт і розповісти йому, де той має взяти нові документи. Американцеві доводиться вбити начальника порта, з підробними документами пробратися на судно, викрасти там важливі документи, а потім підірвати саме судно.

Коли обидва агенти досягли воріт порту, про те, що Бейкер фальшиві документи, міг би дізнатися начальник порта і підняти тривогу. Довелося вбити начальника порта, взяти новий комплект документів, і з їх допомогою проникнути в трюми судна.

Там були захоплені важливі документи про кількість німців у Північній Африці, після чого довелося підривати судно за допомогою вибухівки. Після вибуху вибратися з розтрощеного судна виявилося не так то й легко, проте важкі бої чекали на поверхні.

Слід було зачистити порт від решти охорони, повернутися до приміщення начальника порта і через нього вибратися в місто, що кишить озброєними італійцями і німцями.

4 ХаскиСицилия 006 Фл20х4

Смерть італійським окупантам!

Клаус не лише не привів обіцяний автомобіль, але ще й набився в попутники, озброєний одним пістолетом Beretta M1934.

Що б там не було, попутники змушені пробиватися через набите ворогами місто на його околиці.

Операція «Хаскі» - Сицилія 1943

Приземлення планера

Завдання з висадки на Сицилію починається з дружньої бесіди з пілотом планера в компанії ще двох десантників і джипа. Все б нічого, але планер попадає в зону дії італійських сил ППО, при цьому гинуть всі, окрім нашого бравого сержанта.

Не приходячи толком до тями після фактичної авіакатастрофи, Джон має вже вести вогонь по італійцям, що зацікавилися: що ж теке велике гепнулося до них з неба.

Оскільки планер підбито в самому центрі зони дії італійських сил ППО, майже все завдання доводиться воювати з обслуками зеніток, із самих зеніток підбивати ворожу бронетехніку і прикривати загони союзників, що самі скористатися цими зенітками чомусь не поспішають.

Аеродром в Кальтаджироні

5 Аеродром 001 ДеЛізл Вхід

Сержант Бейкер разом із Філіпсом з попереднього завдання мають дістатися до важливого аеропорта в містечку Кальтаджироні. Командування планує висадити на Сицилії великий повітряний десант. Для цього слід мати абсолютну перевагу в повітрі. Вивести з ладу максимальну кількість німецьких бомбардувальників «Штука», щоб завадити німцям протидіяти висадці десанту,— основне завдання місії.

Філіпс залишає Бейкера біля заднього двору аеродрома, видає йому безшумний карабін Де Лізл і полишає сержанта одного.

Завдання тихо прибрати кулеметників на вишках, пошкодити літаки і підняти тривогу, щоб спровокувати злет пошкоджених літаків Джону вдається не легко. Проте, виконує він його з честю. У цьому завданні основна проблема — постійний брак набоїв, отже часто доводиться діяти голіруч, добиваючи ворогів прикладом чи рукояттю пістолета.

Від аеродрому сержант евакуюється разом з Террі Ліндоном в іншому джипі.

Битва за містечко Джела [1]

Вони їхали в безпосередній близькості від міста Гела. Їм вдалося прорватися до міста і пішли до дому в середині поля. З ним, використовуючи міномети, танки зупинили атаку.

Монте-Кассіно - материкова Італія -1943

Битва Монте-Кассіно

Бейкер вів машину в штаб-квартиру британської поле. Автомобіль врізався Бейкер і тільки вижили. Але він потрапив у штаб-квартирі, де він був відправлений автомобіль разом з медиком, щоб прийти в міський Кассіно і отримати там рано. Потім Бейкер знову послав в місто, щоб звільнити ув'язнених.

Саботаж в Анціо

Бейкер мав знищити транспорт зі зброєю. Потім зруйнував залізничну пістолет по машині броньований AB41.

Битва Монте Battagila

Бейкер спочатку надати їжу для польових штабів союзників. Потім замок володів нацистами, де він закликав його важких бомбардувальників.

Виноски

  1. Джела це в англійській транскрипції. З італійської більш коректно, мабуть Гела. Вважатимемо, що це одне й те ж.

Випадкова вікі