FANDOM

НВ
Капітан05.png
Також відомий як "Фоксхаунд" ( англ. Foxhound — так називається порода мисливських собак англійська гонча)
Присутній в "Medal of Honor: Allied Assault - Spearhead"
Спеціальність десантник, командир групи
Звання капітан
Служба
Icon UK.png

6-та пдд Великобританії
Перша поява Операція Нептун, 1ше завдання, момент зустрічі Барнса з британськими десантниками
Остання поява Підрив залізничного мосту в кінці місії Операція Нептун
Улюблена зброя Sten
Статус вижив (смерть капітана означає провал місії)

"Фоксхаунд" (англ. Foxhound — так називається порода мисливських собак англійська гонча) це позивний британського капітана - десантника 6-ї повітряно-десантної дивізії.

Про персонажа

  • Відомо тільки його позивний і звання, "Фоксхаунд" був офіцером 6 повітряно-десантної дивізії Великобританії, викинутої способом десантування в Нормандії в рамках операції Нептун.
  • Він і двоє інших британських десантників, рядовий Вілсон та рядовий Галлоуей, зустрілися з сержантом Джеком Барнсом незабаром після приземлення близ ферми, на яку віднесло Барнса.
  • Саме Фоксхаунд допомагає Барнсові переозброїтися з американських зразків на британські, доручає одному із своїх бійців видати тому револьвер Уїблі, пістолет-кулемет Стен і англійську гвинтівку Лі-Енфілд.
  • Завдання Фоксхаунда і його групи — саботувати ворожу техніку, знищити артилерійські позицій і вбити офіцера Ваффен СС полковника Hildebrandt'а.
  • Обоє солдат з його групи загинули, після чого він і сержант Барнс знищують ряд артилерійських знарядь, танк і залізничний міст, який німці використовували для постачання своїх сил.

Виноски

Випадкова вікі