Fandom

Вікі Медаль за Честь

Монтекассіно 2

121стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
MONTE CASSINO II

Продовження італійської місії Монтекассіно 1

Проходження

У місті дуже багато снайперів, тому. перш ніж йти вперед, уважно оглядайте руїни через оптичний приціл.

Біжіть прямо, поки вибух не загородить вулицю. Йдіть в будинок праворуч. В ньому ви виявите ще один загін британців. Медик, побачивши пораненого кур'єра, залишиться з ним, а з вами відправить інших солдатів.

Проходження Medal of Honor Allied Assault Breakthrough 9 - Битва під Монте-Кассіно - 217:39

Проходження Medal of Honor Allied Assault Breakthrough 9 - Битва під Монте-Кассіно - 2

Підбийте танк, пройшовши діру в будівлі, і через неї вилазьте назовні. Спускайтеся по сходах вниз і заходьте в будинок. Там в одній з кімнат ви виявите ключі. Візьміть їх і відкрийте двері з полоненими.

Ті, нарікаючи на свою гірку долю, відправлять вас на подальші пошуки. Піднімайтеся наверх і виходьте через раніше закриті ворота. За ними стоїть гармата (не забувайте підривати їх).

Розправившись з артилерійським розрахунком, займайте його місце і підбийте танк за ґратами.

Ідіть у хату. Через неї ви потрапите на вулицю до підкаліченого танка.

Пройшовши вперед по вулиці, ви побачите, як полоненого під дулом автомата виводить німецький офіцер. Розстріляйте його і відразу киньте гранату в сторони машини. В ній з'являться три солдата.

Поговоріть з звільненим британцем. Він розповість про полонених і на час зникне. Що ж, і без нього непогано.

Пройшовши до кінця вулиці, ви знайдете гармату — використовуйте її за призначенням.

Далі буде табір з фріцами. Розібравшись з ними, сідайте за знаряддя і виносьте двері в будівлі. Всередині виявите останню купку полонених. Поговоріть з ними і біжіть на вулицю. Вам треба прикрити їх відхід, поки всі солдати не залізуть у вантажівку. Потім самі встрибуйте в кабіну і мчіть до кінця місії.

Виноски

Випадкова вікі