FANDOM

4 ХаскиСицилия 001 Планер

Бесіда з пілотом за хвилину до катастрофи

GLIDER LANDING

Місія починається з мирної бесіди з пілотом в кабіні десантного планера. Окрім вас в планері джип Вілліс і двоє ваших співбратів по зброї.

4 ХаскиСицилия 002 Планер

Зона дії італійських засобів ППО. Обстріл. Пілот гине. Планер здійснює дуже тверду посадку. При цьому гинуть і ваші попутники.

Проходження Medal of Honor Allied Assault Breakthrough 5 - Приземлення планера13:10

Проходження Medal of Honor Allied Assault Breakthrough 5 - Приземлення планера

Коли планер остаточно приземлиться, натисніть E, щоб зістрибнути на землю. Опинившись внизу, розберіться з італійцями, що набігли звідкілясь, і зберіть всі аптечки.

Бачите трассери від зенітної установки? Вам туди. Тихенько підкрадіться до зенітного комплексу і киньте гранату. Перестріляйте решту зенітників, що вижили після вибуху, і сідайте самі за установку. Вантажівка, що під'їхала, явно напрошується на чергу. Забезпечте. Як розправитися з ворогами — вилазьте з зенітки і встановіть вибухівку.

В цій місії вам стануть доступні цілий ряд видів стрілецької зброї, що не були доступні раніше. Так, лише тут я накінець-то підібрав гвинтівку Carcano, бо в Бізертінській гавані вона у мене глючила і ніяк не хотіла підбиратися, насилу вижив. У цьому завданні стане доступний італійський пістолет-кулемет з кумедною назвою Boschetto, проте клапає він не гірше від MP-40, ще й 40 набоїв в магазині.

Наступне знаряддя знаходиться на пагорбі і прикрите кулеметом. Щоб не потрапити під вогонь, прокрадайтесь вздовж пагорба і, прикриваючись знаряддям, закидайте кулеметників гранатами.

Сідайте за знаряддя. З боку дороги приїде вантажівка. Підірвіть її, а також піхотинців, що вже прибігли. Далі буде ще один зенітний комплекс. Він теж прикритий кулеметним розрахунком, тому не йдіть прямо по дорозі, а ховайтеся за валунами.

Пройшовши ще трохи, ви зустрінете десантників, які потрапили в оточення. Допоможіть товаришам по зброї. Коли місцевість буде чиста, поговоріть з командиром. Під час розмови він почує наближення бронетранспортера. Сідайте за гармату і підбийте його до того, як він встигне напакостити.

Рухайтеся по залізниці. Дійшовши до вежі, переробленої під кулеметне гніздо, підстрельте кулеметника і залазьте всередину. Там сідайте за кулемет і відбийте атаку з боку дороги.

Йдіть далі.

На пагорбі буде остання зенітка. Стрілки так захопилися полюванням за літаками, що не звертають на вас ніякої уваги. Киньте їм гранату і займіть місце за знаряддям. З тилу прибіжить ще пачка смертників.

Піднявшись по дорозі, ви знайдете ще одну команду десантників, що вижили. Як тільки командир почне говорити, біжіть за знаряддя. Незабаром по дорозі поїде танк, а з боку лісу прибіжить купа піхоти. Заспокойте їх всіх снарядами і ще раз поговоріть з командиром.

Тепер залишилося закласти вибухівку і приготуватися до нової битви.

Виноски

Випадкова вікі