FANDOM

Fucile di Fanteria Mo. 1891
Carcano 402.png

Carcano , або Parravicino-Carcano
Втрати 70
Магазин пачка на 6 патронів
Патрони 6,5x52 мм
Дальність вогню приціл на 1500м у кавалеристів і
на 2000м у піхоти
Альтернативний вогонь удар прикладом
Тип патронів 6,5мм
Країна
Icon Italy.png
Італія

Гвинтівка Modello 1891 (більш відома як Carcano, або Parravicino-Carcano) — основна італійська гвинтівка часів Першої та Другої світових воєн. Випускалася у варіантах як власне гвинтівки (італ. Fucile), так і карабіна (італ. Moschetto).

Прототипи

Carcano 401.png
  • Fucile di Fanteria Mo. 1891 — «піхотна гвинтівка зразка 1891 року», прийнята на озброєння в березні 1892 р. під патрон 6,5x52 мм. Загальна довжина: 1282 мм. Довжина ствола: 780 мм Вага: 3,78 кг. Живлення забезпечувала пачка на 6 патронів. Приціл на 2000 м. Зброю забезпечувався тесачным багнетом.
  • Moschetto da Cavalleria Mo. 1891 — карабін, розроблений влітку 1893 р. для кавалеристів і кінних жандармів. Загальна довжина: 953 мм Довжина ствола: 450 мм Вага: 3,06 кг. Приціл на 1500 м.
  • Moschetto per Truppe Speciali Mo. 1891 (скор. Mo. 1891 TS) — карабін для саперів, зв'язківців і артилеристів, що з'явився в 1897 р. В цілому, ідентичний кавалерійській моделі, але має вагу 3,22 кг і багнет тесачного типу

У грі

  • Протагоніст отримує Каркано в місії Бізертінська гавань гри Medal of Honor: Allied Assault Breakthrough.
  • В моєму варіанті гри характерний глюк: коли при спуску в трюм судна, яке Джон має підірвати у Бізертінській гавані, у італійського жовніра випадає ота сама Каркано, набої у головного героя поповнюються, а от сама гвинтівка «не підбирається». Щоб Ви знали, як сумно потім доводиться воювати. Італійці озброєні гвинтівками, набої від убитих підбираються, а гвинтівки, з якої їх можна відстрілювати, просто немає.
  • Усі ці фоточки я був змушений скріншотити не в ході проходження місії у грі, а з відеоролика, бо гра мені Каркано не віддала :0)

Виноски

Випадкова вікі