Fandom

Вікі Медаль за Честь

DeLisle carbine

121стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Де Лізл
DeLisle 401.png

De Lisle carbine
Магазин коробчатий магазин на 7 або 10 патронів
Патрони .45 ACP 9мм
Дальність вогню Прицільна дальність, м: 150 м
Тип патронів .45 ACP
Країна Великобританія
Використовується Роки експлуатації: 1943-1965
Прийнятий на озброєння: 1943

Війни і конфлікти: Друга світова війна

Історія виробництва
Розроблено: 1942
Виробник: Sterling Armaments Company
Роки виробництва: 1942-1945
Всього випущено: 129
Характеристики
Маса, кг: 3,7 кг
Довжина, мм: 894 мм
Довжина ствола, мм: 210 мм
Приціл відкритий

Де Лізл (De Lisle carbine) — англійський магазинний карабін з інтегрованим глушником, розроблений в період Другої світової війни.

Опис прототипа

Цей карабін розробив в ініціативному порядку інженер Вільям Годфрі Де Лізл (William Godfrey De Lisle), який працював у британському Міністерстві авіації. Після початку війни він запропонував зразок безшумної зброї на основі конструкції 5,6-мм самозарядного карабіна Браунінга.

Після випробувань другого дослідного зразка під 9-мм пістолетний патрон було вирішено використовувати зброю під пістолетний патрон .45 калібру.

Конструкція

Карабін «Де Лізл» являє собою перший серійний зразок зброї з багатокамерним інтегрованим глушником.

В конструкції цього карабіна використовувалися елементи трьох різних серійних видів зброї. Ложе, затвор і ударно-спусковий механізм були взяті від стандартної англійської гвинтівки Lee-Enfield Мк III, магазин від пістолета Colt 1911, а ствол — від «томмі-ган», пістолета-кулемета Thompson.

5 Аеродром 001 ДеЛізл Вхід.png

Бойове застосування

Друга світова війна — використовувався британських «командос» у бойових діях у Другій Світовій війні, а також пізніше, у Кореї і Малайзії.

Карабін Де Лізла також був на озброєнні американських і французьких спецназівців.

У грі

Вперше Де Лізл карабін у грі Medal of Honor: Allied Assault – Breakthrough зустрічається в місії На аеродромі в Сіцілії, де протагоніст має вивести з ладу італійські бомбардувальники.

Випадкова вікі