FANDOM

Enfield no 2 001
Магазин барабан на 6 патронів
Патрони (.38 S & W)
Тип патронів .38 / 200
Країна
Icon UK
Великобританія

Історія прототипа

Револьвер Enfield No 2 Mk I

З часу винаходу револьвера в британській армії, постійно проводила колоніальні кампанії, насамперед, звертали увагу на зупиняє дію кулі і тому використовували важку свинцеву кулю з низькою початковою швидкістю. Багато років застосовувалися патрони калібров.450, .455 і.476, які дійсно були дуже ефективними.

Калібр, мм
Довжина, мм 260
Довжина ствола, мм 127
Вага без патронів, кг 0.765
Барабан , кільк. патронів 6
Початкова швидкість кулі, м / с 213

Під час Першої світової війни стандартною зброєю британських військових були револьвери Webley калібра.455. Це було ефективна зброя, але занадто важке і велике, а стрільба з нього вимагала вміння, довгого тренування і практики. З цієї причини після 1919 р. командування британської армії прийняло рішення про відмову від патронів калібра.455 і про заміну створених під цей патрон револьверів на моделі під менший калібр, але володіють настільки ж високими бойовими якостями.

Після численних експериментів і випробувань було вирішено, що оптимальною є зброя 38-го калібру, оскільки її дія, що зупиняє, залишалася достатньою, а порівняно слабка віддача істотно підвищувала можливості вести прицільний вогонь. При цьому зброя ставала легшою, а стріляти з неї - простіше, також скорочувався і час навчання стрільця.

В результаті в 1932 році на озброєння Великобританії був прийнятий револьвер з позначенням Enfield No 2 Mk I під патрон.38/200 (.38/200 - позначення патрона.38 S & W в Англії), розроблений Королівським збройовим заводом «Royal Small Arms Factory »в Енфілді в другій половині 1920-х років.

Будова револьвера Enfield No 2 Mk I

В основу конструкції Enfield No 2 Mk I був покладений револьвер Webley Mark VI калібра.455 з невеликими змінами. Револьвер з Енфілда використовував патрон калібра.38, став легше і компактнішою, отримав змінений ударно-спусковий механізм, а в іншому був подібний моделі Webley & Scott.

Револьвер Enfield No 2 Mk I мав розкривається («переломну») рамку, що забезпечує одночасне видалення всіх стріляних гільз при розкритті рамки і опусканні стовбура вниз, посиленого планкою, за допомогою подпружиненного екстрактора.

Замикання рамки здійснювалося досить простим замком, що має вигляд П-подібної скоби, верхньою поперечиною захоплюючої хвостовик верхньої половини рамки. Замок управлявся важелем на лівій стороні рамки, при натисканні на який поперечина відходила назад і звільняла верхню частину рамки. На правій стороні рамки відкрито розташовувалася V-подібна плоска пружина замку.

револьвер enfield no 2 mk i Enfield No 2 Mk I Ударно-спусковий механізм куркового типу з відкритим курком, що має «відбій», подвійної дії. Дозволяв вести стрільбу як за допомогою ручного зведення курка перед кожним пострілом, так і самозводом, коли для здійснення пострілу необхідно було тільки натиснути на спусковий гачок.

Живлення зброї боєприпасами здійснювалося з барабана ємністю на шість патронів. Екстрактірованіе стріляних гільз здійснювалося автоматично - при натисканні на важіль замка замикання рамки револьвер переламувався, барабан відкривався, підпружинена зірочка виштовхувала стріляні гільзи.

Прицільні пристосування відкритого типу. Мушка пригвинчена в приплив у дульного зрізу, а квадратний цілик розташований у верхній частині важеля замку рамки.

Дерев'яні щічки рукоятки мали дрібну насічку.

Внизу рукоятки знаходилося кільце для страхувального ремінця.

Револьвер Enfield No 2 Mk I являв собою надійне та ефективне зброю. Прицільна стрільба велася на дальність до 45 м. Схема конструкції з переломною рамкою забезпечувала досить високу швидкість перезарядки, порівнянну з такою для револьверів з відкидається убік барабаном.

револьвер enfield no 2 mk i Enfield No 2 Mk I Револьвер зразка 1932 року, став досить популярний у британській армії, заслуживши хорошу репутацію. Однак від Королівського танкового полку, військовослужбовці якого носили револьвери у відкритій кобурі, надходили претензії, що стосуються того, що спиця на курку постійно чіплялася за різні пристосування в обмеженому просторі бойових машин. Тому в 1938 році конструкція револьвера була змінена.

Модифікована модель зразка 1938 року отримала позначення Enfield No 2 Mk I *. Її основна відмінність від базової моделі складалося у відсутності спиці курка. УСМ був змінений так, що стрілянина стала можлива тільки самовзводом. Бойову пружину навмисно ослабили, щоб знизити взводящій зусилля на спусковому гачку і збільшити точність пострілу. На щічках рукоятки з'явилися виїмки для великого пальця, причому вони були ідентичні з обох сторін, так що зброєю можна було користуватися як правою, так і лівою рукою. Кінець гвинта, скріплював щічки, проходив через латунний диск діаметром 19 мм, що знаходився з правого боку зброї та призначався для номерів і позначень частини.

револьвер enfield no 2 mk i

Enfield No 2 Mk I * Потрапили раніше у війська револьвери Enfield No 2 Mk I, в ході військових ремонтів, перероблялися в Enfield No 2 Mk I *.

До 1942 році, коли британські війська вже брали активну участь у Другій світовій війні, револьвер піддався черговій модифікації і отримав позначення Enfield No 2 Mk I

Револьвер зразка 1942 відрізнявся від Enfield No 2 Mark 1 * тільки деякими спрощеннями в конструкції і технології згідно з вимогами військового часу. Основна відмінність в конструкції складалося у відсутності запобіжного механізму стопора курка. Це було зроблено, щоб здешевити і прискорити масове виробництво зброї у важкий для Британської імперії час. Однак незабаром виявилося і зворотна сторона - занадто спрощена конструкція нерідко виходила з ладу, а револьвер легко вистрілював при падінні або при ненавмисному ударі по курку.

Після закінчення Другої світової війни в 1945 році всі револьвери Enfield No 2 Mk I ** були відкликані з військ і перероблені під стандарт Enfield No 2 Mk I *.

Виноски

Випадкова вікі