FANDOM

Hildebrandt
Присутній в "Medal of Honor: Allied Assault - Spearhead"
Статус вбитий протагоністом Medal of Honor: Allied Assault - Spearhead

«Приходьте і отримаєте мене, ви боягуз!»
~ Полковник Хільдебрандт щоб роздратувати Барнса і капітана

Полковник Хільдебрандт виступає основним антагоністом в одному із завдань, що його має вирішити сержант Джек Барнс в ході Операції Нептун (доповнення Medal of Honor: Allied Assault - Spearhead).

Про персонажа

Полковник Хільдебрандт був офіцером Ваффен СС в Нормандії, Франція.

11 Полювання 001.png

Початок завдання

Завдання усунути полковника отримають троє британських десантників 6-ї повітряно-десантної дивізії, відправлених в тил ворога, щоб саботувати іншое обладнання і знищити артилерію.

11 Полювання 010 СмертПолковника.png

Мертвий полковник

Герої вде зачищають садибний будинок, де приховувався полковник, проте Хільдебрандт непомітно заводить мотоцикл і тікає на ньому. На цьому етапі стрільба по полковнику марна: кулі його не беруть. Джек Барнс із капітаном переслідують його пішки на іншій вулиці, відстрілюючи німецьких солдатів дорогою. Полковник відстрілюється з табельного Вальтера, при чому досить влучно, і забігає на другий поверх будинку, біля якого залишено його мотоцикл.

Барнс в будинку жене його наверх та намагається вбити його, в результаті чого неживе тіло Хільдебрандта летить, проломуючи перила балкона, до землі з другого поверху в передній частині будинку мало не під ноги капітану.

Особливості

  • Він відтворюється і в багатокористувацькому режимі, як "полковник Нормандії", очевидно, гауляйтер певного регіону?..
  • Як не дивно, в місії за одного гравця, на полковникові форма офіцера Вермахта, хоча він повинен був би носити форму полковника Ваффен СС, і, по-ідеї, мати б звання не полковника, а щось типу штурмбанфюрера СС.
  • Полковник з таким іменем був засуджений і повішений за вироком суду у Гданьську (Польща) у 1951 році. Цей офіцер брав участь у Першій і Другій світових війнах, отже, в реалі був значно старшим від героя гри.

Виноски

Випадкова вікі