Fandom

Вікі Медаль за Честь

M1911

121стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Colt M1911, Кольт-45 , Кольт M1911 (А1)
Кольт 1911 01.jpg
Магазин магазин на 8 набоїв
Патрони .45 ACP.
Режим вогню одиночні постріли
Альтернативний вогонь удар ручкою пістолета
Тип патронів 11,43мм
Країна
Icon USA.png

США
Icon UK.png

Великобританія
багато інших, усього 28 країн
Використовується з 1911 року до сьогодні у 28 країнах
У грі Майк Пауелл свій перший Кольт отримує на тренуванні і має на озброєнні майже у всіх місіях

Colt M1911 чи, по-іншому, Кольт-45

Кольт M1911 (А1) — самозарядний, напівавтоматичний пістолет під патрон .45 ACP. Був розроблений Джоном Мозесом Браунінгом у 1910 році (US Patent 984519). Пістолет був на озброєнні ЗС США протягом вісімдесяти років. З 1911 до 1990 р. уряд США закупив 2,7 млн пістолетів Кольт M1911.

Застосування, коротко

М1911 широко використовувався під час Першої світової війни. У свою чергу модель А1 отримала розповсюдження у Другій світовій, Корейській та В'єтнамській війнах. Кольт знову використовувався під час операції «Буря в Пустелі».

Конструкція

Зброя дуже проста і складається з трьох головних частин: рамки, ствола і кожуха затвора, який рухається вперед і назад по напрямних, вбудованих в рамку. У задній частині кожуха розташований затвор, в якому знаходиться ударник і викидач. У рамку рукоятки вставляються магазин, спускова скоба, курок і рукоятковий механізм запобіжника, що блокує курок, не даючи йому рухатися до тих пір, поки рукоятка повністю не обхоплена рукою. Ствол з'єднаний з рамкою пістолета за допомогою сережки що качається, розташованої під казенною частиною ствола і забезпечує замикання і відмикання ствола.

Ствол з рамкою пістолета з'єднаний за допомогою сережки що качається, що забезпечує замикання і відмикання ствола

Модель А1

Після використання пістолета американськими військами під час Першої світової війни були внесені незначні зміни в конструкцію Кольта
Був подовжений запобіжник на рукоятці.
Злегка змінено форму рукоятки.
Укорочений курок.
Зменшена спускова скоба (а ззаду спусковий скоби були зроблені вирізи аркової форми).

У 1926 році пістолет отримав найменування «урядовий М1911А1». З тих пір ніяких змін в конструкцію не вносилося.

Галерея

Юзери діляться враженнями

Зброя малоефективна на великих дистанціях, але дуже корисна при зачистках тісних приміщень, — при попаданні в голову «валить з ніг чистіше, ніж віскі». Окреме спасибі розробникам гри за пристойно достовірне «екранне» відтворення зброї і прийомів поводження з нею. Що стосується імітації роботи механізму «Кольта» — це рух затвора і майже фізичне відчуття віддачі при кожному пострілі, відображення стріляних гільз, спрацьовування затворної затримки при порожньому магазині, реалістична зміна магазину.

Виноски

Випадкова вікі