FANDOM

MP-40
Mp 40 01.png
Магазин 32 або 64 патрона
Темп стрільби 420-450 пострілів/хв
Дальність вогню 100-200 м
Віддача середня
Альтернативний вогонь Удар прикладом
Тип патронів 9х19 Parabellum
Країна Німеччина
Використовується
Icon Germany.png

Вермахт

Історія прототипу

МР-40- німецький пістолет-кулемет часів Другої Світової війни. В СРСР / Росії часто помилково називається "Шмайссер", однак вірна назва - "Фольмер" [1](саме так називався у німців).

Пістолет-кулемет був розроблений Генріхом Фольмером на фірмі ERMA Werke за замовленням армії Третього Рейху. Перші зразки надійшли ще влітку 1938-го, однак основне початок поставок почалося через 2 роки.

Магазин - коробчастий, розроблений Хуго Шмайссером, на 32 патрони. Однак, таке число набоїв не використовувалося на практиці: при повністю заповненому магазині пружина давала осідання, в результаті МР-40 могло заклинити. Тому був встановлений максимум завантаження - 27 патронів.

Спочатку був створений для танкістів, десанту і унтер-офіцерів. Всього випущено близько 2 000 000 примірників. Не дивлячись на таку кількість випущених ПК, був вкрай рідкісний у німців (вони були в основному офіцери), але до кінця війни вони стали часто з'являтися і у солдатів) [2]

Після війни МР-40 застосовувалися ще в Угорському повстанні і в Третій Індокитайській Війні.

У грі

ПП є у всіх іграх MoH, де представлена німецька армія. Активно і з любов'ю його використовують і протагоністи (Майкл Пауелл на поданих скріншотах; особливо, коли на початку місії дається лише пістолет з глушником чи гвинтівка Гаранд).

Убійна сила продемонстрована більш реально, аніж, скажімо, у Call of Duty. Так, на дальніх відстанях ворога майже неможливо вбити з цього амтомата, хоч висади весь магазин. На близьких віддалях оптимальні попадання в груди і в голову, проте не менше як 4-6 влучень.

Все ж, коли протагоністові дають лише пістолет, краще підібрати МР-40 якнайшвидше. Бо з пістолетом проти 4-5 ворогів боротися важко, а тут який-не-який, а все ж автомат. Та й трапляється він мало не у всіх місіях.

Думка юзера

Можна обзавестися особливо улюбленим нашим народом трофейним «шмайссером» — 9-мм пістолетом-кулеметом Фольмера MP 40, і, грамотно розклавши приклад, короткими чергами, цілячись в голову-груди, почати вчити окупантів любити американську демократію. Звук стрільби — незрівнянний. Відтворення — чудова.

Одне погано — рукоятки затвора на належному їй місці, тобто зліва, не видно зовсім, але зате вона відчувається на дотик і чудово пересмикується при перезарядці. 32-патронні магазини змінюються досить часто, якщо довбати безперервно. Як і в реальності, одиночних пострілів можна досягти коротким натисканням на спусковий гачок кнопку миші.

Так, і ще — що в грі, що в житті, пістолет-кулемет хороший лише на ближній і середній дистанціях.

Галерея

Виноски

  1. За іменем конструктора, оскільки Хьюго Шмайсер зробив до нього лише коробчастий магазин на 32 набої. Слово Шмайсер було вибито на магазинах, відки і пішла радянська назва зброї
  2. З радянських фільмів мало не кожен німець йшов у бій з закатаними рукавами і стріляв від пуза зі шмайсера. Реально основною зброєю був карабін-98. Хоча трофейними МР-40 воювали навіть вояки УПА і радянські партизани.

Випадкова вікі