Fandom

Вікі Медаль за Честь

Medal of Honor: Allied Assault - Spearhead

121стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share

Medal of Honor: Allied Assault – Spearhead – перше доповнення до Medal of Honor: Allied Assault, створене у листопаді 2002 від EA в Лос-Анджелесі.

Medal of Honor Allied Assault - Spearhead Speedrun - 45 42 - Hard47:35

Medal of Honor Allied Assault - Spearhead Speedrun - 45 42 - Hard

Опис сюжету

MoH AA Spearhead 01.png

Ви граєте в неї за сержанта Джека Барнса. І ми беремо в ній участь у вторгненні в Нормандії, наступ в Арденнах і, нарешті, в атаці на Берлін.

MoH AA Spearhead 10.png

У гру додана можливість повороту з боку в бік і удар прикладом будь-якої зброї (в базовій версії гри можна було тільки бити рукояткою пістолета).

MoH AA Spearhead 11.png

Гра також додає зброю британську та радянську.

Гру ми починаємо із скидання з літака в ніч з п'ятого на шосте червня 1944 року під час операції "Нептун". Ми приєднуємося до британського відділення десантників, і у нас є два завдання.

  • Перше - це вбити німецького полковника,
  • а друге - руйнування мосту і знищення поїзда на мосту.

Місія буде виконана, але, на жаль, гинуть Galloway і Вілсон. Барнс і командир загону Фоксхаунд виживають.

Потім разом з американським загоном потрапляємо в арденський ліс десь біля Різдва 1944 року, де у нас є завдання знищити Nebelwerfer, вкрасти німецький броньований автомобіль і піти з району.

В ніч на Різдво зривається масована німецька атака на польову базу на місці. Потім очищаємо місто Фой.

В кінці гри ми приймаємо участь в російській місії в Берліні. Нам наказують просунутися в глиб міста і знайти списки німецьких шпигунів у лавах Червоної Армії.

У фінальному рівні ми біжимо з Берліна на танку назад до росіян, де доходить до битви, в якій у нас є завдання знищити німецькі танки і міст.

Зброя

В додатоку Spearhead з'являються нові моделі зброї та індивідуального захисту:

Зброя Альянсу Військ осі Радянська
Пістолет

Револьвер Enfield-2; Webley revolver

Револьвер Наган зразка 1895
Гвинтівка Lee-Enfield Gewehr 43

Мосін-НаганСВТ

Пістолет-кулемет Sten ППШ

Місії

Гравець управляє солдатом в 501 полку 101-ї пдд "Кричущі орли" на ім'я Джек Барнс. Він працює в парі в цій грі з британськими десантниками в Нормандії, колегами із 101-ї пдд в Бельгії, і серед радянських солдатів піхоти в Берліні. Існує в загальній складності 3 місії в грі.

Операція Нептун (6 червня, 1944)

Сержант Барнс здійснює свою 1-шу посадку на початку місії в тилу ворога в рамках операції Нептун, із колегами з пдд із операції Overlord. На жаль, особовий склад дивізії виявився розсіяним і загін Барнса віділився від решти військ дивізії.

Він незабаром зустрічається з трьома британськими командос і разом з ними працює в тилу ворога після вбивства кілька німецьких солдатів.

Загін незабаром зустрічає танк Tiger, і Барнс бере його з сусіднього зенітного знаряддя. Після цього він допомагає коммандос понівечити зенітні знаряддя і артилерію супротивника, вбити німецького полковника на ім'я Хільдебрандт і саботувати маршрут поставок ворога, з метою запобігання поставок і підкріплень, що йдуть на пляжі в Нормандії.

Битва в Арденнах (24-25 грудня 1944 року)

Барнс відправляється на лінію Бастонь в Бельгії, щоб допомогти десантникам 101-ї, які весь цей час невпинно атакували німецькі танкові частини із засідок.

Він і невеликий загін з 3 чоловік відправляються в тил ворога, щоб захопити будь-які можливі ворожі поставки і знищувати будь-які німецькі танки і артилерію в регіоні.

Після швидкого позбавлення від декількох Nebelwerfer'ів, та знищивши кілька БТРів і танків, Барнс і його загін потрапляють до німецького табору поставок і контрабанди. Там знаходять вантажівку постачання, наповнену зимовими куртками, гвинтівками, пістолетами-кулеметами, і медичним майном. Барнс і його команда насилу доправляютьїї до своїх військ, перемагаючи шалений опір німців.

Пізніше тієї ночі, у відповідь на викрадення поставок, німці запускають сюрприз — нічний наступ з градом артилерійських ударів.

Капітан серйозно поранений артилерійським снарядом. Барнс наказав знайти медика і привести його до капітана. Барнс діє цілком успішно, артилерія призупиняється дещо стримано німецький напад на табір. Барнс із кількома загонами успішно відхиляє атаку.

Вранці, Барнс і великий загін із складу 101-ї пдд направляються для контрнаступу проти німців, що саме святкують Різдво. Барнс і команда має знищити кілька танків, артилерійських знарядь, очистити церкву і готель, наповнений солдатами, і врешті решт, зруйнувати пікіруючий бомбардувальника Штуку, використовуючи гармату ППО.

Битва за Берлін (30 квітня, 1945)

Барнс при особливих обставинах відправляється на таємну операцію, щоб сприяти капітуляції фашистської Німеччини перед Радянським Союзом.

Барнс і невеликий загін радянських розвідників швидко повинні очистити околиці моста.

Барнс, озброївшись гранатами-липучками і радянським озброєнням, потрапляє в будівлюрейхсканцелярії, де вилучає кілька документів, що відносяться до розгортання військ, у яких зазначені сильні і слабкі сторони сил в Берліні і містяться дані про агентів. Барнс знищує автомобілі та танки на шляху до канцелярії, і захоплює танк Т-34 у районі моста. Раптом, американський шпигун в Берліні (так званий капітан Монро) попереджає Барнса і радянські загони (які, як не дивно, озброєні чомусь американською зброєю), що необхідно захопити міст у Берліні, поки радянські бомбардувальники не звільнятьцей район міста від німців.

Помилки у грі

  • В останній кампанії радянські солдати озброєні американською зброєю
  • При остаточній місії і їзді на радянському танку Т-34 встановлений на ньому кулемет DTM має набагато більшу силу, ніж насправді, і може з одного пострілу знищити Flak 88, а кількома пусковий Panzerwerfer.
  • Насправді на початку першої місії танк Тигр і танком Panzer IV.
  • Під час другої місії і в багатокористувацькому режимі можна побачити, що солдати 101 пдд мають текстури другого батальйону техаських рейнджерів, але з додаванням на моделях снігу. *Чітко видно смугу Ranger на плечі (а він повинен бути "Орел, що кричить", тобто символ 101 пдд). Також на шоломах можна помітити символ Рейнджери.

Дрібниці

  • Головного героя дублює Гарі Олдман;
  • це перша гра з серії, в якій головний герой не є членом OSS;
  • Спочатку додаток було носити назву "Medal of Honor: Team Assault";
  • Ні в одній з місій гравець не працює під прикриттям (у ворожій формі), як це було в підставці на додаток Breakthrough.
  • В одній з місій перезарядка M1A1 ведеться переміщенням передньої рукоятки, хоча насправді це не так.
  • На відміну від Medal of Honor: Allied Assault, аптечки, що випадають з убитих ворогів не зникають з поля до кінця рівня (примітка справедливо тільки для легкого і середнього рівнів складності, на важкому рівні аптечки з убитих ворогів не випадають).
  • Також кожен наступний рівень гравець переходить з повністю відновленої шкалою здоров'я.
  • На відміну від Medal of Honor: Allied Assault, для рукопашного бою можна використовувати більшість видів зброї, за винятком снайперських рушниць, ручних гранат і гранатометів (останні не мають альтернативного способу атаки взагалі).
  • При переміщенні пішки постріл з гранатомета неможливий: приціл зникає з екрану, а сам гранатомет як би ставиться на запобіжник — при натисканні клавіші основний атаки чути клацання.
  • На відміну від Medal of Honor: Allied Assault, головний герой може мати у своєму арсеналі 2 гвинтівки різних типів: лінійну і снайперську, при цьому для обох гвинтівок використовується загальний запас патронів. Однак така можливість, мабуть, не поширюється на т. зв. «важке» озброєння: на четвертому рівні місії «Арденський ліс» (єдиному рівні в грі, де доступні обидва типи «важкого» озброєння) відбувається автоматична зміна гранатомета (в принципі, вже не потрібного) на дробовик. «Несумісність» гранатомета і дробовика можна пояснити тим, що для даних типів зброї використовуються різні типи боєприпасів.
  • Так само, як і в Medal of Honor: Allied Assault, гравець може мати в арсеналі 2 типи гранат (максимально - по 6 штук кожного типу). Проте в Medal of Honor: Allied Assault обидва типи гранат — осколкові: американські та німецькі, причому з допомогою спеціальних скриньок заповнювався лише запас німецьких гранат (в ящику 5 гранат), а запас американських гранат не поповнюється. Тут же гравець несе осколкові і димові (в одиночній грі практично марні) гранати, причому з тих же ящиків заповнюється тільки запас осколкових гранат, в той час як запас димових гранат не поповнюється.
  • На відміну від Medal of Honor: Allied Assault, використовувана гравцем вибухівка не висвічується постійно в інвентарі, а висвічується тільки коли гравець витрачає або знаходить вибухівку, також ведеться її числовий облік.
  • Наприкінці першого рівня один з британських парашутистів кричить «ТАНК «ТИГР»!», хоча з'являється зовсім не «Тигр», а PzKpfw IV. Однак у реальності ці танки трохи схожі один на інший, і їх легко було переплутати, особливо здалеку.
  • На першому рівні місії «Арденський ліс» на базі німецької постачання є вуличний туалет, чомусь обладнаний унітазом. Якщо підійти до унітазу і натиснути клавішу використання, то протагоніст зіллє воду з бачка (почується характерний звук).
  • У шостому рівні гравець спочатку озброєний виключно німецькою зброєю, в тому числі і пістолетом «Вальтер», який не був доступний в одиночній грі «Medal of Honor: Allied Assault».
  • Перший рівень місії «Дорога на Берлін» — перший і єдиний рівень у грі, де головний герой спочатку озброєний штатною снайперською гвинтівкою. Снайперська гвинтівка — дуже корисний вид зброї в грі, проте до Берліна вона доступна лише в двох рівнях (першому та останньому) місії «Арденський ліс», і гравець змушений добувати її «на стороні» і з боєм.
  • У першому рівні місії «Дорога на Берлін» є погодне вплив: сильний дощ гасить бикфордовы шнури на вибухівці, і гравець змушений стріляти в закладену вибухівку, щоб викликати її детонацію.
  • Танк Т-34, представлений в грі, отримав в якості додаткового озброєння кулемет ДТМ («Королівський тигр» з Medal of Honor: Allied Assault додаткового озброєння не мав). Також примітно те, що з даного кулемета можна легко знищувати 88-мм зенітки і навіть самохідні реактивні установки, широко представлені на рівні. В реальності модель, представлена у грі, чи могла оснащуватися кулеметом марки ДТМ.
  • Шкала здоров'я танка Т-34 може бути поправлена спеціальними аптечками» у вигляді бочок з зображенням червоного хреста (відновлюють 100 одиниць здоров'я). Всього є 3 таких «аптечки» на рівні.
  • Модель танка Т-34, представлена в грі, в реальності являє собою одну з ранніх модифікацій танка (до 1943 року). Тому в реальності цей танк не міг на рівних (а тим більше, з лишком) боротися з представленими німецькими танками (у грі представлені PzKpfw IV пізніх модифікацій і «Тигри»).
  • На башті танка Т-34 можна бачити напис: «ОДИН СИГНАЛ».
  • Солдати Червоної Армії, що зустрічають головного героя на завершальному етапі гри і обороняють разом з головним героєм міст, практично не озброєні радянською зброєю: двоє озброєні, мабуть, трофейними пістолетами Walther P38, один озброєний, мабуть, поставленою по Ленд-лізу або захопленою ще в 1939 році в Польщі і якимось дивом збереглася до 1945 року автоматичною гвинтівкою BAR, а ще один солдат, озброєний базукою.
  • Протягом всієї гри солдати союзників не користуються штатними пістолетами (револьверами) і дробовиками, мало користуються кулеметами (штурмовими гвинтівками), і практично не користуються ручними осколковими гранатами.
  • Солдати союзників двічі використовують димові гранати: в кінці першого рівня британські командос перед зустріччю з головним героєм добивають решти німецьких солдат, використовуючи для маскування американські димові гранати з характерним димом червоного кольору; на початку сьомого рівня капітан Армії США використовує перед атакою трофейну німецьку димову гранату з характерним димом зеленого кольору. Радянські ж димові гранати є тільки у головного героя на передостанньому (восьмому) рівні. Також димову гранату один раз використовують і німці — на початку першого рівня, відразу після приземлення головного героя у вікно сараю залітає німецька димова граната.

Враження юзера

Минув рік, а в пам'яті ще свіжа та висадка в Нормандії. Шквал кулеметних черг, бездиханні тіла товаришів по службі, безперервний артилерійський обстріл... 2015 вже не при справах, біля керма знову встала EALA — фірма-автор оригінальних ігор серії Medal of Honor для PlayStation 1 і 2. Важко сказати, яким би вийшов Allied Assault, створюй його EALA, але Spearhead — точно без п'яти хвилин шедевр.

Нас чекає ще три місії. Три шикарних місії. Три злочинно коротких місії. Вони вщерть заповнені кінематографічними сценами і по-справжньому видовищним екшеном. Тут є як мінімум три моменти, які врізаються в пам'ять не гірше "того самого" Omaha Beach. А ще — "рідні" ППШ і Т-34. І Берлін, який, як не дивно, взяли все ж росіяни. У це варто грати.

На це варто витратити гроші — на ці три години задоволення, на голос Гері Олдієна, що звучить у відеороликах, на шикарні мультіплеєрні карти (я насилу зміг відірватися — ні тіні сорому у порівнянні щодо оригінальної гри), на застарілий графічний рушій, на прекрасний об'ємний звук (нарешті!)...

Виноски

Випадкова вікі