Fandom

Вікі Медаль за Честь

Medal of Honor: European Assault

121стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
MoH ЕА 001.png

Скріншот

Тактичний шутер від першої особи за мотивами подій Другої світової війни.

Восьма гра серії MоH, що старанно розповідає нам про події Другої світової війни з 1999 року, до створення якої доклав руку Стівен Спілберг.

Побачила світ лише на консолях - PS2, Xbox і Gamecube.

Історія війни простежується у грі через чотири кампанії - у Франції, Бельгії, Північній Африці і СРСР.

Звернення до користувача

  • Як і в попередніх частинах Medal of Honor, розробники залучили до створення гри провідних військових експертів, які зробили ігровий процес історично точним і реалістичним настільки, наскільки це можливо.
  • Відкрийте для себе історію та невідомі факти військових операцій УСС і військ Союзників. Вільяму Хольту належить добути інформацію про створення нового німецького танка «Тигр», перешкодити розробці атомної зброї, а також виконати ряд інших військових місій, які повинні переламати хід Другої світової війни. Сценарій гри написаний знаменитим голлівудським сценаристом і продюсером Джоном Міліусом (John Milius).
  • Гравець стане свідком і учасником найважливіших битв Другої світової. Географія військових дій вельми і вельми широка — дія розгортатиметься не тільки в країнах Європи, але й на території Північної Африки і СРСР.
  • У розпорядженні гравця величезний арсенал американської, німецької, російської, французької і британської зброї: гранатомети, базуки, автомати, кулемети, напівавтоматичні і снайперські гвинтівки, карабіни, рушниці, пістолети, гранати і т. д. Не менш вражаючим виглядає і список військової техніки — найрізноманітніші види танків (радянські «Т-34», німецькі «Тигри» та багато інших), американські джипи, вантажівки, літаки і т. д. Ігрові моделі достовірно і точно скопійовані з оригінальної зброї і транспортів Другої світової.
  • В Medal Of Honor: European Assault додані елементи рольової гри — чим більше завдань виконано, тим більше гравець отримує практичного досвіду, який можна буде застосовувати на полі бою при виконанні наступних завдань. Чим вище рівень адреналіну бійця, тим більше відваги він проявить під час битви, тим вище його шанси на перемогу.
  • Вам належить виконувати не тільки бойові, але й розвідувальні завдання. Захоплена секретна інформація допоможе знищити переважаючі сили ворога несподіваним ударом і уникнути марних втрат.
  • Вас чекає не тільки захоплюючий ігровий процес для одного гравця, але і колективний режим гри через Інтернет для безлічі гравців. Дізнайтеся, хто з вас дійсно гідний носити ім'я переможця в цій великій війні.

Випадкова вікі