Fandom

Вікі Медаль за Честь

Medal of Honor: Vanguard

121стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share

Medal of Honor: Vanguard — десята гра серії шутерів від першої особи на тему Другої світової війни Medal of Honor.

Опис

Вона була розроблена лос-анджелеської студією компанії Electronic Arts і випущена для консолей Wii і PlayStation 2 27 березня 2007 року. Обидві версії гри абсолютно однакові і розрізняються лише системами управління.

Однокористувальницька гра

На початку кожної операції (за винятком операції «Нептун») гравець здійснює стрибок з парашутом і може приблизно вибрати місце приземлення. Приземлившись в певному місці, він отримує можливість підбирати патрони та пристрої для удосконалення зброї. Гравець може змінювати свою зброю, наприклад прикріпити оптичний приціл до гвинтівки M1 або барабанний магазин до пістолет-кулемет Томпсона, хоча ці поліпшення доступні лише на певних рівнях. Відповідно, місії можна проходити різними шляхами в залежності від того, куди потрапляє гравець і яку зброю він отримує.

Багатокористувацька гра

У грі присутні п'ять режимів багатокористувацької гри:

  • Всі проти всіх (Deathmatch)
  • Команда проти інших команд (Team Deathmatch)
  • Захоплення прапора (Capture the Flag)
  • Цар гори (King of the Hill)
  • Полювання (Scavenger Hunt)

Цікаві факти

  • У грі можна успішно завершити операцію Market Garden, хоча в реальному Другої Світової вона була провалена.
  • У назві гри присутній Medal of Honor (Медаль за Відвагу), хоча в грі її немає. Є Медаль за участь у Другій світовій війні.

Сюжет

Головний герой гри — Френк Кіган (англ. Frank Keegan), службовець 82-ї повітряно-десантної дивізії армії США.

У грі 4 кампанії, присвячених участі Кігана в 4-х найважливіших операціях антигітлерівської коаліції в Європі — «Хаскі», «Нептун», «Маркет Гарден» і «Варсіті».

Виноски

Випадкова вікі