Fandom

Вікі Медаль за Честь

Walther P38

121стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Вальтер П38
Walter 000.jpg

(нім. Walther P38)
Країна
Icon Germany.png

Третій Рейх
Використовується протагоністом ніяк, лише патрони поповнюють його власний Кольт чи Хай-Стандарт
Вальтер 10.png

Вчені ведуть вогонь з Вальтерів

Вальтер П38 (нім. Walther P38) — німецький самозарядний пістолет калібра 9 мм.

Опис прототипа

Вальтер 11.png

Ось і вони

Вальтер П38 був розроблений фірмою «Карл Вальтер Ваффенфабрик». Найпотужніший пістолет подібного типу, часів Другої світової війни.

Вальтер 12.png

Офіцер теж влучно стріляє

Перша партія пістолетів, під індексом Heeres Pistole, була виготовлена у 1938. До німецької армії потрапили у 1939. На озброєння Вермахту P38 офіційно був прийнятий 26 квітня 1940. З часом він потіснив пістолет «Люгер-Парабелум» (P08) і став наймасовішим пістолетом німецької армії та спеціальних служб. Випускався не тільки на території Німеччині, але й в окупованих Бельгії та Чехословаччині.

Вальтер 13.png

Співробітник дослідного центру

P38 також мав успіх як трофей у військовослужбовців Червоної армії і союзників. Після війни виробництво озброєнь у Німеччині на довгий термін було припинено. Тільки в 1957 році в ФРН відновилося виробництво цього пістолета на заводі фірми «Карл Вальтер Шпортваффенфабрик». Він поставлявся на озброєння Бундесвера під маркою P1 (P1, P — скорочення від «pistole» — нім. «Пістолет»), калібри 7.65 та 9 мм.

Конструкція

Дульна енергія пістолета достатньо висока — 450 Дж.
Принцип дії автоматики — використання енергії віддачі при короткому ході ствола. :Запирання ствола здійснюється личинкою (заскочкою), що хитається у вертикальній площині.
Поворот личинки та звільнення зчепленого затвора здійснюється після короткого його повернення при пострілі, що забезпечує перезаряджання.
Дві симетричні зворотні пружини розташовані в затворі.
Ударно-спусковий механізм — курковий, самозвідний, з відкритим курком.

Характерні особливості конструкції:

Екстрактор розташований зліва (стріляні гільзи викидаються ліворуч)
Є покажчик наявності патрона в патроннику
Два запобіжники

У грі

Вальтером озброєні всі офіцери Вермахту (в довгих шинелях чи плащах) і більшість співробітників різних підприємств та наукових лабораторій.

В версії MoHAA підбір Вальтера протагоністом неможливий. Зате поповнення патронів до його Кольта чи Хай-Стандарта — на раз-два, не вважаючи на різницю калібрів і набоїв.

Виноски

Випадкова вікі